Kadrovske vsebine | 20.10. 2021

UČINKOVITA IN PRIJAZNA KOMUNIKACIJA NA DELOVNEM MESTU (Praktično - izkustvena delavnica)

Sodobna čustveno inteligentna in situacijsko prilagodljiva komunikacija predstavlja temelj operativne delovne odličnosti. Poanta je v razumevanju sprememb v načinu dela, ki zahteva od zaposlenih, da razumejo in v praksi uporabljajo učinkovite komunikacijske tehnike in pristope. Delavnica vključuje različne vsebinske sklope s področja učinkovite komunikacije s strankami. Pozitivna komunikacija = aktivna komunikacija, ki temelji na učinkoviti uporabi TOP komunikacijskih tehnik.


UČINKOVITA IN PRIJAZNA KOMUNIKACIJA NA DELOVNEM MESTU 

(Praktično - izkustvena delavnica)

20. 10. 2021 od 9.00 do 16.00

(predavalnica First, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota)


VSEBINA


1. »Samo-analiza« uspeha v telefonski, e-mail in »face to face« komunikaciji → učimo se tako iz napak kot iz lastnih uspehov.

2. MODEL 7 P minus – ubijalci in pasti učinkovite komunikacije s strankami + MODEL 7 P plus - gradniki učinkovite komunikacije s strankami.

3. Moč osebne komunikacije in 5 stebrov uspeha za učinkovit začetek

pogovora (model POZOR).

• Zakaj je pomembno razumeti, kaj se stranka podzavestno sprašuje prvih 30 sekund in to vsakič, ko ima stik z vami?

• Kako v 10 sekundah ustvarimo dober stik s stranko, ki je v »negativnem« čustvenem stanju?

5 večnih komunikacijskih resnic.

4. Kaj je to čustvena nalezljivost in zakaj dokazano deluje v komunikaciji?

5. Izziv v trojčkih - formula zaupanja: kdo so gradniki in ubijalci medsebojna zaupanja → kaj lahko vi naredite za to, da vam stranka dolgoročno zaupa in česar se je priporočljivo izogniti.

6. Pljusk pohval → ne pozabite na komplimente, na katere še vedno pozitivno odreagira 81 % strank/sodelavcev.

7. V »živalskem vrtu« → kako prilagoditi način komunikacije glede na vedenjski tip sodelavke → vedenjski stili in njihova uporaba v praksi:

• Vsaka posameznik ima svoj stil in svoje »sprožilce«.

• Sposobni boste prepoznati te »sprožilce« in prilagoditi vse oblike komunikacije (telefonsko, pisno, ustno) sodelavki/stranki in ji »zlesti pod kožo«?

8. Največje in najbolj uporabne skrivnosti neverbalne komunikacije, ki jih lahko uporabite v komunikaciji s strankami/sodelavci:

• Ali smo moški res tako različni od žensk in kako to vpliva na naš način delovanja/odločanja/komuniciranja?

Hiter test prepoznavanja različnih neverbalnih signalov in čustvenega stanja stranke na podlagi mimike obraza in kaj lahko naredite v konkretni situaciji (PRLL model).

9. Kako vsak dan poskrbimo, da smo zadovoljni s samim seboj? Ker potem so tudi drugi z nami – pozitivna mentalna naravnost s praktičnimi nasveti + 7 načinov kako ostati pozitiven tudi v najbolj težkih situacijah.


KORISTI


• izboljšati komunikacijske veščine in tehnike, ki povečujejo učinkovitost telefonske, pisne in »face to face komunikacije,

izboljšati argumentacijo prednosti in koristi za vaše stranke,

• usvojiti aktivni pristop v komunikaciji in sposobnost prilagajanja v različnih situacijah in različnim vedenjskim stilom stranke/sodelavca,

izboljšali oz. usvojili boste učinkovito tehniko podajanja povratne informacije (feedbacka) in posledično izboljšali profesionalnost in kakovost pogovora s stranko,

• dvignili boste odločnost, profesionalnost in prepričljivost vaših zaposlenih in še več.


Za vas bomo pripravili:

• delovne materiale za vsakega udeleženca,

• motivacijske kartice,

• praktične primere in interaktivne vaje,

• usmeritve in priporočila za nadaljnji poslovni in osebni razvoj



TRENERKA

Tadeja KRAJNC je prof. zgodovine in univ. dipl. prevajalka in tolmačinja za angleški jezik, trenerka komunikacijskih veščin in osebne rasti ter svetovalka za izboljšanje poslovne klime, je certificiran NLP Mojster Praktik. Je vodja inovativnih izobraževalnih programov ter za podjetja izvaja izobraževanja s področja komunikacijskih veščin, reševanja in obvladovanja konfliktnih situacij, delavnice osebne rasti, … Več kot 10 let je honorarno poučevala tudi na DOBA EPIS, kjer si je pridobila tudi licenco za ONLINE mentorico (ONLINE usposabljanje za online mentorja, Doba, 2016). Kot trenerka in poslovna svetovalka sodeluje z uspešnimi slovenskimi podjetji: Amstaf Gmbh, Cetis d.d., Dom Lenart, Generali d.d., Grawe, Noah d.o.o., Lisca, Meltal IS d.o.o., MRA, Štajerska gospodarska zbornica Slovenije, Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije, ZZZS, …

Tadejina specialnost:

  • učinkovita medsebojna komunikacija na delovnem mestu
  • reševanje in obvladovanje konfliktnih situacij
  • izvajanje NLP tehnik za osebno, duhovno in poslovno rast
  • osebno in poslovno svetovanje
  • verbalna in neverbalna komunikacija

Misel, ki jo navdihuje:

Na svetu si, da gledaš sonce.
Na svetu si, da greš za soncem.
Na svetu si, da sam si sonce in
da s sveta odganjaš sence.

(Tone Pavček)



KOTIZACIJA:

Investicija v vas ali vaše zaposlene znaša 158,00 EUR + 22% DDV za plačilo 192,57 EUR na udeleženca in vključuje organizacijo seminarja, gradivo, osvežilne napitke, kavo, prigrizek. Plačilo je potrebno poravnati najkasneje do 13. oktobra 2021 na transakcijski račun: Agencija PIRA, Ulica arhitekta Novaka 9, Murska Sobota, ki je odprt pri NLB banki, številka SI56 0234 0026 1840 922, v sklic navedite svojo davčno številko. Račun boste prejeli po zaključku delavnice. Prijave sprejemamo preko spletnega obrazca, odjave pa pisno na elektronski naslov info@pira.si najkasneje do 13. oktobra 2021. Pri morebitnih kasnejših odjavah si pridružujemo pravico zaračunati del kotizacije za administrativne stroške. Do dva delovna dni pred izvedbo, odjava od udeležbe na delavnici ni mogoča.